Translate

sâmbătă, 28 mai 2022

Louise și Cri ne spun acum o miau-poveste

 



A fost odată, dar ca niciodată, 
pe o planetă albastră însă mai curată, 
fiindcă nu omul era cel ce-o conducea, 
ci o felină, care -ca pe-un Paradis, o lumina... 

noapte de noapte, cu Luna la taifasuri ea stătea 
și... țara (împreună și ca una) la cale o punea,
căci mândra Lună de pe-acolo era tot pisică, 
dară mai înțeleaptă decât orișice amică. 

Fiindcă prietene mai multe, da, 
Regina Miau de-acolo-avea, 
dară ca Luna Plină
niciuna nu-i 
era.

Când Soarele pe cer, din nou, li se-arăta, 
Regina noastră Miau la somnic se ducea,
lăsând visul să se împlinească de la sine, 
ca o poveste-vie, de pe magice coline.... 

Și viața-i liniștită de poveste, 'nainte se desfășura, 
fără de griji terrane și fix cum toată lumea o dorea.


De v-au plăcut pictura și poezia mea, 
vă mai aștept pe-aici cu drag la o cafea,
ori la vis șăgalnic, dar binecuvântat
de un același virtuozic miaunat! 
💕

Sursa imaginii se ascunde în spatele acesteia. 😊 


10 comentarii:

  1. O poveste minunata - un poem; ce mai! 😊
    Pisicuta care priveste spre Luna pare ca nu s-ar supara daca ar fi mangaiata.

    Citind in titlu "Louise" si "miau" mi-a zburat gandul la Louis Wain, "pictorul pisicilor" - cele mai multe lucrari (ale pictorilor) pe care le recunosc usor sunt ale lui. 😊

    Final se saptamana minunat iti doresc, Cri! ❤️ Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, îți mulțumesc! ❤️ Cuvintele tale sunt bucurie pentru suflețelul meu. 😊 Și... sigur că nu s-ar supăra pisicuța din imagine să fie mângâiată, ci ar toarce fericită, ba s-ar mai și alinta un pic, întorcându-se cu burtica în sus și cuprinzându-ți mâna...așa, ca într-o îmbrățișare. 😊
      Nu-l știam pe Louis Wain și-ți mulțumesc pentru descoperire, poate că-i voi dedica o miercuri, fiindcă îmi place arta sa! 😊

      O zi de duminică minunată îți doresc eu acum și o săptămână care începe asemenea ei! 💕 Pupici, cu mare drag!!

      Ștergere
  2. Superba povestea nocturna, cu aceasta isteata felina, ce-si vede-n oginda chipul de luna, visând la o tara curata si buna.
    Un weekend relaxant si fascinant, cu bucurii si pace învesmântat, draga Cri_2 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Iosif, din toată inima, îți mulțumesc! Și... de trei ori. 😊 Mai întâi, pentru aprecierile tale atât de frumos exprimate, ca întotdeauna dealtfel! 😊 A doua oară, pentru că mi-ai atras atenția că eu sunt tot Cri și pe aici, nu Cri_2, iar asta doar numindu-mă astfel. 😊 Am modificat imediat, bineînțeles. Și a treia oară, pentru frumoasa ta urare!
      Dă-mi voie să-ți doresc, la rându-mi, să ai o zi de duminică pe atât de minunată pe cât ți-o dorești!! 😊 Și o săptămână care-i va urma în toate binecuvântată! Te îmbrățișez sufletește!!

      Ștergere
    2. Imi cer iertare, pentru eroare si...merci pentru atentionare. Îti doresc sa-ti fie viata o eterna sarbatoare, nopti cu stele, cu luna si zile senine cu soare.

      Ștergere
    3. N-a fost nicio eroare, ci m-ai tras de mânecă și bine ai făcut, îți mulțumesc mult, mult, pentru asta! Și pentru urarea de astăzi... care e una superbă! 😊 Asemenea și ție!!

      Ștergere
  3. S-a terminat cam repede miau-povestea albastra!
    Minunat text pe o imagine speciala! O sa visez ca are o continuare
    la fel de frumoasa si in viata nepisiceasca!
    Multumesc, Cri! Noapte buna!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A dreptate, Suzana, s-a terminat cam repede...😊 Aproape că nu e o poveste și doar o descriere a tabloului. Însă, vom visa împreună la o continuare, că bine ai spus și... o vei putea citi, în curând, pe aici, pe aceea imaginată de mine. Va fi una din viața nepisicească și tot cu visuri împlinite, desigur. 😊
      Și eu îți mulțumesc, mult, mult... urându-ți, la rândul meu...
      O după-amiază de duminică plină-ochi de iubire!
      Te pup și îmbrățișez cu drag!! ❤️

      Ștergere
  4. ce pot să scriu ?! este minunată Regina Miau... să visezi că prietena ta este Luna ...și mai ales cum o fi pe "magicele coline"...
    pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😘❤️ Îți mulțumesc din suflet! Tare m-ai mai emoționat, Prietenă dragă...❤️

      Ștergere

Se povestește...

 ...că a fost odată, demult, tare demult, când lumea și magică în parte era, un tărâm fermecat, născut dintr-un gând nerostit, dar îndelung ...